czwartek, 23 stycznia 2014

Kolorki Kapłonki w Be4 FM

       To był dzień jak co dzień;) Obudził mnie dźwięk budzika. Słysząc go pomyślałam... ooo nieeeeeeeee, już ta godzina? Po dwóch drzemkach niechętnie wygramoliłam się spod ciepłej kołderki. szybkie szykowanie, bo czas goni. I lecę bo chce, lecę bo życie jest złe.... lecę do pracy;) Po pracy lecę do domu, obiad już na mnie czeka, po obiadku kawka i... koniec sielanki! Czas pędzić na fitness;) Wakacje tuż, tuż a slim każda z nas chce być! Poooowooolnymm tempem wrrracaaaaaaaaam do dooooomu.

      Po całym dniu intensywnej pracy umysłowej i fizycznej czas na wirtualną podróż. Zaczynam czytać wiadomości, które zgromadziłam przez ostatni dzień na poczcie. Łyk gorącej herbaty i czytam sobie: "Witaj :) z tej strony Mikołaj Szymiec, prowadzący programu Be4 w ONTV. Dostałem namiar na Twoją pasje...yyy stronę, gdzie prezentujesz swoją twórczość i motyw unikalnych koszulek przyciągnął moją uwagę." 

... i w tym momencie pojawia się mój krzyk: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .., nie wierzę, nie możliweeeeeeeeeeeeeeee!!!! Nie byłam świadoma, iż moja przepona jest tak zdolna ;) Mówię wam, jest zdolna :) Spowodowałam lekkie zamieszanie w domu ( mama zbiła jakieś naczynie myśląc, że coś mi się stało). Sytuacja szybko została opanowana. 
      Do odważnych świat należy, dlatego z miłą chęcią przyjęłam zaproszenie tego oto przystojniaczka. Zabrałam koszulki, energie,  fantazję i barwy, które grają mi w duszy, i wyruszyłam w nieznaną przygodę!

    Dziękuję wszystkim za wsparcie i słowa otuchy. Wybaczcie, że nie pomachałam Wam z drugiej strony ekrany ;) A teraz zapraszam na ..... program Be4 fm z moim udziałem ;) Ale numer! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz