wtorek, 11 marca 2014

Sen o Alfie Romeo ;)

Agnieszka postanowiła zrobić prezent swojemu znajomemu. Niezwykły prezent;) Dlatego do tego zadania zostałam zatrudniona! Barwne zadania to moja specjalność :D:D Niczym agent do zadań specjalnych rozpoczęłam swoje dochodzenie! Nasz obiekt badań - mężczyzna, który marzy o Alfie Romeo, Mój cel - uszczęśliwić podmiot badań, przybliżyć jego marzenie :D. Przechodzę do realizacji mojej misji! Hokus Pokus! Misja Alfa Romeo - zakończona sukcesem! Czekam na kolejne niebezpiecznie-barwno trudne zadanie.
                                                                                Agent specjalny
                                                                              Kolorki K.

P.S. Barwy niebezpiecznie skradają się do waszego świata - strzeżcie się :D
 










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz