poniedziałek, 7 października 2013

Niezniszczalny ;)

Hej! Maluję bez wytchnienia w każdej wolnej chwili, biegnę do domu po pracy i pędzelki idą w ruch;) Dla relaksu wsiadam na rower i dreptam w rytm muzyki na taneczne wygibańce-skakańce. Jeśli ktoś zauważy pędzącą białą strzałę po szamotulskich drogach - to ja :D Szalona! Nie próbujcie mnie zatrzymać. Rozpędzona jestem w stronę Hali Nałęcz :D Droga powrotna ma znacznie wooooooooooooooolniejszeee tempo;) Gdy dotrę do celu (domku), ciepła herbatka i działam dalej w swoim zaciszu. 

 W ostatnim czasie tworzę coraz więcej i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Uwielbiam wyzwania i dzięki wam mogę im sprostać. Wrześniowe wieczory spędzałam nad realizowaniem duuuuuużego projektu. Duży mężczyzna - duża koszulka. Dzięki Marcinowi namalowałam największą koszulkę w swojej historii ;) Duzi chłopcy uwielbiają dużych bohaterów. Hulk prezentuje już swoje moce maszerując po poznańskich alejkach. Nie bójcie się! Ten młodzieniec ma duże serce ;) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz