piątek, 13 września 2013

Kilka prostych słów...

Gdy wstałam dziś i spojrzałam w okno nie przypuszczałam co przyniesie mi reszta dnia. Za oknem chłód, deszcz i szare barwy. Najchętniej schowałabym nos pod kołdrą i nie wychodziła z tego ciepłego zakątka. Zmobilizowałam się i wstałam. Zachęciła mnie do tego moja mama, wołając - "Herbata, wstawaj Nata!".

Wstałam;) Na stole czekała już na mnie gazeta! Ta gazeta :) Dziękuje Pani Magdzie - dzięki Tobie, taka mała rzecz jak gazeta sprawiła tyle radości! Podskoczyłam ze szczęścia! Dzięki Tobie czuję, że mogę dziś dotknąć nieba i rozgonić ponure chmury. 
Dziękuje wszystkim za wsparcie i mobilizację, szczególnie dziękuje za wiarę - wiarę w moje możliwości i umiejętności. Będę tworzyć dalej, a co! Choć pomaluję Ci Twój świat moimi barwami....



Fragment reportażu ;) Resztę musicie sami doczytać - Dzień Szamotulski 13.09.2013 !
Z pozdrowieniami dla Pani Magdy, która stworzyła ten barwny tekst ;)




Kapi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz